Log in

I forgot my password

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

[ View the whole list ]


Most users ever online was 14 on Wed May 20, 2015 1:01 am

Remove Topic

Go down

Remove Topic

Post by [Mod]Dylaaan on Mon Aug 10, 2009 10:16 am

Jethro or David, please remove the sport topics?
i don't think anyone is interested in them
avatar
[Mod]Dylaaan
Queen
Queen

Posts : 471
Reputation : 1
Join date : 2009-08-09
Age : 24

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by [Admin]Jeffie on Mon Aug 10, 2009 10:19 am

LOL just for davids sake its alrite.

grats on Jack lmao have fun with ur little sword.

Admin Jeffie

_________________
PRESS THE "+" BUTTON IF U LIKE MY POST LOCATED ON THE RIGHT OF MY POST >>>>>>>>>>>>>> THX!!

And "Thanks" button if my post helped u in any way!!



We will be improving the website suggestions are welcomed.
avatar
[Admin]Jeffie
Admin
Admin

Posts : 509
Reputation : 9
Join date : 2009-08-09
Age : 24

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by [Mod]Dylaaan on Mon Aug 10, 2009 10:40 am

OMG A SWORD !!!!!!
lol David will probably remove it O.O
avatar
[Mod]Dylaaan
Queen
Queen

Posts : 471
Reputation : 1
Join date : 2009-08-09
Age : 24

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by [Admin].XD. on Mon Aug 10, 2009 12:08 pm

If no one says anything in it for 5 days, ill remove it.

_________________
"+" me> Click the"+" next to my name.

E=mc² nice work Einstein. Next time show the working out.
avatar
[Admin].XD.
Admin
Admin

Posts : 103
Reputation : 0
Join date : 2009-08-05
Age : 23

http://fiddleforum.forumotion.net

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by ns.95 on Mon Aug 10, 2009 12:32 pm

haha ur admin and dylan has more posts than u xD

ns.95

Posts : 15
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by [Admin]Jeffie on Mon Aug 10, 2009 12:40 pm

lol wtf noa

and david we might poll it for if we need a sport section.

Admin Jeffie

_________________
PRESS THE "+" BUTTON IF U LIKE MY POST LOCATED ON THE RIGHT OF MY POST >>>>>>>>>>>>>> THX!!

And "Thanks" button if my post helped u in any way!!



We will be improving the website suggestions are welcomed.
avatar
[Admin]Jeffie
Admin
Admin

Posts : 509
Reputation : 9
Join date : 2009-08-09
Age : 24

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by [Mod]Dylaaan on Mon Aug 10, 2009 1:08 pm

Lol noa =.=
avatar
[Mod]Dylaaan
Queen
Queen

Posts : 471
Reputation : 1
Join date : 2009-08-09
Age : 24

Back to top Go down

Re: Remove Topic

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum